2009 m. kovo 29 d., sekmadienis

Migros net krizės akivaizdoje nesiims prekybos alkoholiu

Didžiausias Šveicarijos prekybos tinklas „Migros” iki šiol buvo vienintelis Europoje, kuriame prekių kainos užrašomos ne ant lentynų, o nurodomos ant produkto įpakavimo. Šeštadienį įvykusiame posėdyje tinklo atstovai nubalsavo už šios nuostatos pakeitimą, nes tikisi tokiu būdu sutaupytas lėšas panaudoti maisto prekių kainų mažinimui. Ne mažiau svarbiu laikomas ir ekologinis aspektas, kadangi pakitus kainai senas pakuotes tenka sunaikinti. Po dviejų metų įsigaliosianti naujoji taisyklė bus taikoma tik maisto produktams, visur kitur kainos bus ir toliau rašomos įprastu būdu – ant įpakavimo.

Šalies vartotojų apsaugos organizacijos aštriai kritikuoja šį sprendimą. Vartotojų naujienų portale „Ktipp” paskelbtos apklausos rezultatai teigia, kad 70 procentų apklaustųjų kainą ant prekės įpakavimo laiko svarbiu rodikliu, o taip pat labai vertina ant etiketės pateikiamą informaciją apie kiekvieno produkto santykinę kainą – kiek kainuotų 100 g produkto. Taupieji šveicarai mėgsta namie užsiimti kainų palyginimo analizėmis.

Visgi aukštais moraliniais principais garsėjanti šveicarų supermarketų milžinė „Migros“ džiugina savo tautiečius svarbiausių tradicijų išlaikymu – nuo jos įsikūrimo 1925 metais iki šiol šio tinklo parduotuvėse nepardavinėjami nei alkoholiniai gėrimai, nei tabako gaminiai.

Net ir krizės akivaizdoje nuskambėjus primygtiniams siūlymams įvesti bent silpnų alkoholinių gėrimų prekybą, „Migros“ išsaugojo nepriekaištingą reputaciją, juos įprastiniu demokratiniu būdu - balsuojant - atmesdama.

lrytas.lt

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą