2008 m. gegužės 6 d., antradienis

Europos futbolo čempionato rengėjai žiūrovų grupes išrengs iki apatinių

„Carlsberg“, „Adidas“ ir „Coca-Cola“ sumokėjo UEFA milžiniškas sumas už teisę būti oficialiais 2008 metų Europos futbolo čempionato rėmėjais, todėl jų interesai bus ginami ne tik stadionuose.


Po 32 dienų prasidėsiančiame Europos futbolo čempionate bus imtasi griežtų priemonių prieš „neteisingus“ produktus reklamuojančias futbolo aistruolių grupes ne tik stadionuose, bet ir viešose futbolo aistruolių zonose.

UEFA paskelbė skirsianti atsakingus asmenis, kurie kontroliuos, kad viešose sirgalių zonose miestų aikštėse taip pat nedominuotų oficialiųjų čempionato rėmėjų konkurentų tiesioginė ar netiesioginė reklama. Pavyzdžiui, jeigu didesnė grupė futbolo aistruolių būtų pasipuošusi „Carlsberg“ konkurentų „Heineken“ kepurėmis, jas bus privaloma atiduoti.

Tikimasi, kad sirgalių grupės po „neteisingais“ kostiumais dėvės normalius rūbus, kad nereikėtų vaikščioti pusnuogiams. Atskiriems aistruoliams ši nuostata nebus taikoma, bet tikslaus grupės narių skaičiaus, nuo kurio sirgaliai jau turės išsirengti, UEFA atstovė spaudai Pascale Vögeli nenurodė.

Pradžia oficialių rėmėjų teisėms ginti buvo padaryta jau 2006 metų pasaulio futbolo čempionato Vokietijoje metu. Kai kurios olandų sirgalių grupės turėjo išsirengti iki apatinių rūbų, kad būtų įleisti į stadioną. Priežastis: jų oranžiniai kostiumai buvo papuošti gerai matomais konkurentų alaus markės prekiniais ženklais.

lrytas.lt

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą