2009 m. rugpjūčio 8 d., šeštadienis

Tipiškai šveicariškas teniso karaliaus kuklumas

Teniso karalius, Rodžeris Federeris Šveicarijos ir užsienio bulvarinei spaudai visada buvo amžinas nusivylimas. Nei pikantiškų asmeninio gyvenimo detalių, nei nuotykių, nei bent menkiausio skandalo. Įėjusio į istoriją kaip daugiausiai „Didžiojo kirčio“ turnyrų laimėjusio tenisininko dosje - vien pergalės ir nepriekaištinga reputacija. Bet šįkart jis peržengė visas ribas, ignoruodamas geltonąją žiniasklaidą ir holivudišką madą pelnytis milijonus, pardavinėjant vaikų nuotraukas.

Liepos 23 dieną, kai 27 metų R.Federeris tapo išdidžiu dvynukių Charlene Riva ir Myla Rose tėvu, džiūgavo ne tik sportininko gerbėjai, bet ir apie įžymybes rašančių vietinių bei užsienio žurnalų redaktoriai. Laikraščiai mirgėjo nuo ekspertų spėliojimų, kiek gi kainuos pirmoji dvynukių nuotrauka ir kas įgis teisę ją publikuoti.

Bulvarinis šveicarų savaitraštis “Schweizer Illustrierte” pranešė, kad veda derybas ir tikisi, kad jau artimiausio numerio viršelyje puikuosis visa Federerių šeimyna. Šiam žurnalui R. Federeris už griežtoje paslaptyje laikomą pinigų sumą pardavė savo vestuvių nuotraukas šių metų balandį, o visas gautas lėšas iškart pervedė savo įkurtai Pietų Afrikos vaikų rėmimo organizacijai.

Bet vaikų nuotraukos – nepardavinėjamos. Taip nusprendė pirmoji pasaulio raketė ir pažadėjo savo dviems su puse milijono gerbėjų socialiniame „Facebook“ tinkle, kad įkels dukrelių fotografijas, kai tik „pasikraus foto aparatą ir tėtis juos visus nufotografuos“.

Nekantriai laukę gerbėjai nuvilti nebuvo – šį penktadienį, vidurdienį, kuklusis tenisininkas pažadą įvykdė. “Kaip ir žadėjau, čia mano tėčio nufotografuota šeimos nuotrauka. Jis mano, kad tampa profesionaliu fotografu. Buvo labai juokinga, nes abi mergaitės žagsėjo, kol mes bandėm padoriai nufotografuoti. Mergaitės ir jų mama puikiai jaučiasi. Ačiū jums už visus šiltus linkėjimus”, rašo R.Federeris savo „Facebook“ tinklapyje.

Per 3 valandas nuo nuotraukos paviešinimo, sportininko “Facebook” svetainėje apsilankė ir paliko dėkingumo įrašą daugiau nei 50 tūkstančių sužavėtų gerbėjų, o tuoj pat naujieną pasigavusi žiniasklaida bando analizuoti šį neįprastą poelgį, vadindama jį tipišku šveicariško kuklumo pasireiškimu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą